Morgon i Bergslagen

Morgon i Bergslagen

torsdag 7 juni 2012

Mina värden den 7 juni


värden
normalt
enhet
avvikelse från föreg. prov
B-Hb
119
134-170
g/liter
förbättring
B-LPK *
4,0
3,5-8,8
x 109 st/liter
förbättring !!
B-TPK
85
145-350
x 109 st/liter
förbättring





*varav
Neutrofila
2,9
1-7
x 109 st/liter
 förbättring !!
Injektionen jag fick på USÖ den 5 juni för att påskynda en förbättring av mina värden gav en otroligt snabb återställning av LPK -värdet. En biverkan var att jag fick mycket ont i ryggen vilket var en väntad effekt men som tur gick det över på ett dygn.
Det var verkligen skönt att komma tillbaka till det "normala" så snabbt, känslan är nästan overklig!
Nu hoppas jag att värdena förblir bra fram till nästa behandling den 18 juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar