Morgon i Bergslagen

Morgon i Bergslagen

lördag 4 februari 2012

Kalla dagar.


I morse visade termometern -20 grader och det var helt vindstilla. Det är tur att vi har kraftkällor som inte är beroende av vinden just nu!  I byn Gunnarn i nätheten av Sorsele var det -42 grader denna bistra lördagsmorgon.Jag hade tänkt ge mig ut på en promenad på förmiddagen men avvaktade tills solen lindrat kylan något. När jag gick ut var -15 men det kändes inte så kallt, troligen på grund av att det är så torr luft.
Det blev några kilometer stavgång och under promenaden gick jag och tänkte på om det inte skulle finnas några nyheter på webben om min sjukdom, KLL eller CLL.
När  jag kom hem sökte jag på "CLL news" och hittade en hel del som kan ge lite hopp, bl.a. detta.


Mer forskning om leukemi behövs, du kan bidra genom att t.ex. köpa en lott hos Cancerfonden. Du kan bli miljonär eller vinna en drömresa.

KLL Expert Dr Michael Keating från MD Anderson Cancer Center ger oss senaste KLL nyheter och har positiva nyheter om behandlingar och forskning. Patient Power
by Andrew Schorr

Lyssna på: KLL nyheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar