Morgon i Bergslagen

Morgon i Bergslagen

onsdag 5 september 2012

Hösten närmar sig och även förkylningtiderna, är det kanske därför som tröttheten ger sig till känna igen? När man har leukemi blir man väl extra uppmärksam på förändringarna i hälsan på gott och ont. Jag försöka leva som jag mår, alltså aktiv för det mesta men när tröttheten smyger sig på då blir man lite orolig. För att pigga upp mig köpte jag Blutsaft som brukar hjälpa när man är lite "seg".
Har någon ett bättre tips?

Men är man trött hjälper alltid en tur i skogen och är även vädret bra så blir man lite piggare!
Idag besökte jag Norra Acksjötorp där min anfader Mats Thomasson planterade ett bokträd 1812. Trädet är nu en bjässe med en omkrets på 300 cm. Du kan läsa mer om Norra Acksjötorp här
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar