Morgon i Bergslagen

Morgon i Bergslagen

måndag 14 september 2015

Blogg avslut

Idag den 14 september 2015 avslutades min behandling, mina blodvärden är normala om man bortser från trombocyterna som är lite för låga, 85 mot normalt 150-400.
Jag mår bra och nu hoppas jag att behandlingen har "tryckt" tillbaka produktionen av vita blodkroppar (lpk) för en lång tid men jag är medveten om att förr eller senare börjar värdet stiga igen. Men tills den dagen ska jag njuta av livet och ta vara på dagarna.
Kanske återkommer jag en dag med bilder från mina turer i naturen......

1 kommentar:

  1. Hej Stefan! Jag heter Erika Sjöö och jobbar som redaktör på hälsoportalen Netdoktor. Jag skriver till dig med anledning av att jag fått i uppdrag att skriva en artikel om någon som haft eller har KLL. Jag hittade till din blogg och tänkte att jag chansar och skriver till dig här. Om du tycker att det här låter intressant så får du gärna mejla mig på es@netdoktor.se så berättar jag mer. Annars vill jag bara säga att dina naturbilder är väldigt fina och att jag hoppas att du fortfarande känner dig bra som du skriver i det senaste inlägget. Med vänlig hälsning, Erika på Netdoktor

    SvaraRadera