Morgon i Bergslagen

Morgon i Bergslagen

torsdag 19 februari 2015

Schema för min närmaste framtid

Nu har jag ett schema för min närmaste framtid

  • 20 februari provtagning inför datortomografi. KLAR!
  • 24 februari datortomografi på Lindesbergs lasarett. KLAR!
  • 25 februari operation av basalcellscancer på näsan, för andra gången:-( KLAR!
  • 27 februari benmärgsprov  KLAR!
  • 4 mars blodrening s.k. aferes kl 08.30 på USÖ (överskottet av vita blodkroppar filteras bort, detta är en tillfällig lösning för att man ska må lite bättre innan cellgiftbehandlingen, proceduren tar ca 5 timmar KLAR!
  • Här kan ni se effekten av blodreningen på USÖ:s Aferesavdelning
    3 timmars behandling på Aferesavdelningen rensade bort 2,5 liter av mina trasiga vita blodkroppar, fantastiskt!!
  • 4 mars, kl. 14.30 till plastikmottagningen på USÖ för att ta bort stygnen på näsa och hals, om jag hinner:-) KLAR!
  • 9 mars blodprov, ev. ny aferes på tisdag 10 mars om lpk-värdet är mer än 200 KLAR!
  • 11 mars inläggning på USÖ för behandling av min KLL med Bendamustine och Rituximab KLAR!

Bendamustine: A Less Toxic Therapy for CLL?

 Mitt tpk-värde (trombocyter) är lite för lågt (ca 65), därför fick jag en reducerad kur denna gång. Vecka 15 är det dags för nästa kur och förhoppningsvis har tpk värdet inte sjunkit ytterligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar