Morgon i Bergslagen

Morgon i Bergslagen

onsdag 31 juli 2013

Mina värden den 30 juli 2013


  värden
normalt
enhet
B-Hb
154
134-170
g/liter
B-LPK *
7,0
3,5-8,8
x 109 st/liter
B-TPK
94
145-350
x 109 st/liter
*varav
Neutrofila
3,6
1-7
x 109 st/liter

Det är inte mycket att säga om hälsan annat än att den är bra!
Sommarens vandringar har gett mig lite bättre kondition, jag har bl.a. varit upp till Gäddede och besökte då Hällingåfallet
Men för det mesta befinner jag mig i "hemskogarna" med min kamera där jag tar bilder på stort och smått.


När man sätter sig vid stranden en natt i mitten av juli känns det som om tiden stannar för ett ögonblick. Ute på sjön hör man mystiken och ödsligheten i storlommens lockrop. Till slut tystnar allt för några timmar, men jag har svårt att sova en natt som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar