Morgon i Bergslagen

Morgon i Bergslagen

torsdag 25 april 2013

Våren har kommit

Mina värden den 24 april 2013

  värden
normalt
enhet
B-Hb
143
134-170
g/liter
B-LPK *
5,0
3,5-8,8
x 109 st/liter
B-TPK
86
145-350
x 109 st/liter
*varav
Neutrofila

3,2

1-7

x 109 st/liter

Jag lever nu ett normalt liv 2 år efter beskedet om min KLL. Konditionen har kommit tillbaka och livet känns bra igen. Jag har varit dålig vid några tillfällen efter behandlingen med FCR, bl.a. utslaget immunförsvar och ett antal infektioner troligen en biverkan av medicinerna. Men nu känner jag mig som vanligt igen och det är en otroligt skön känsla! Att få vara frisk är verkligen en gåva!
Jag önskar att alla som har drabbats av cancer i någon form kunde få uppleva detta att får vara FRISK! Det gäller att ta vara på tiden man vet ju aldrig när KLL-monstret slår till igen.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar