Morgon i Bergslagen

Morgon i Bergslagen

torsdag 15 mars 2012

Vår igen och positiva nyheter
Den 13 mars var några av mina värden följande:
             Mina värden          normalt    enhet         avvikelse
B-Hb       116                     134-170      g/l           Låg (något sämre än förg. vecka)
B-LPK      23,0                    3,5-8,8      x 109       Hög (men mycket bättre)
B-TPK    140                     145-350      x 109       Låg (närmar sig normal)




Den 15 mars 2011 åkte jag skidor över myrarna norr om Salbosjön. Jag blev mycket trött och kunde inte förstå vad som var orsaken. En månad senare fick jag beskedet om att jag fått KLL vid en rutinkontroll på Storå vårdcentral.
Nu 11 månader senare och efter stor oro så kan jag känna att krafterna är på väg tillbaka. Mina värden förbättras och jag mår riktig bra! Nu gäller det bara att man inte blir smittad av något elakt virus!
Det här vill jag undvika, är du förkyld så är bra om du bara kontaktar mig via epost :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar